V prémiovém sektoru služeb cestovního ruchu se Carte Blanche specializuje na poskytování individuál-ních zájezdů do evropských destinací. Hlavním cílem při tvorbě takového produktu
je nabídnout klientovi exkluzivní řešení, přesně odpovídající jeho požadavkům, vkusu a preferencím. Když jsme vzali v úvahu všechna specifika této činnosti, vytvořili jsme logo pro Carte Blanche v této podobě: 3 stohovací karty jiné barvy, které vzájemným překrýváním produkují nové barvy a odstíny, ale zároveň drží pohromadě, s bílou kartou v srdci celého složení, jako symbolem bezbřehé fantazie a tvůrčích možností.
je nabídnout klientovi exkluzivní řešení, přesně odpovídající jeho požadavkům, vkusu a preferencím. Když jsme vzali v úvahu všechna specifika této činnosti, vytvořili jsme logo pro Carte Blanche v této podobě: 3 stohovací karty jiné barvy, které vzájemným překrýváním produkují nové barvy a odstíny, ale zároveň drží pohromadě, s bílou kartou v srdci celého složení, jako symbolem bezbřehé fantazie a tvůrčích možností.
Barva a všestrannost symbolizují bohatou paletu služeb společnosti, jedinečných pro každého jednoho zákazníka. Současně je logo světlé barvy spektra se odráží základní myšlenku cestování jako vždy pestré, pozoruhodné události v životě každého z nás.
Logo Carte Blanche je dynamické: Jeho změny v různých typech materiálů společnosti představují flexi-bilní , variabilní a individuální specifika podnikání .
Logo Carte Blanche je dynamické: Jeho změny v různých typech materiálů společnosti představují flexi-bilní , variabilní a individuální specifika podnikání .